a sloth made of felt / filcowy leniwiec

 


     A while ago I've made an owl [ post ]. And I knew back then that an owl would have a brother - a sloth. And so here he is. The owl's best friend ;) 

     Jakiś czas temu zrobiłam filcową sowę [ post ]. Już wtedy pisałam, że sowa będzie miała brata - leniwca. Oto i on. Najlepszy przyjaciel sowy ;).


[Click to enlarge / Kliknij, aby powiększyć] 

     This time I had no pattern I just browsed through the Internet to search for some "sloth stuff". And I found some inspirations which combined with the pattern for an owl helped me to make this guy. For more details on how to meke it step by step - go to the owl post.

     Tym razem nie miałam wykroju, po prostu pogrzebałam trochę w Internecie w poszukiwaniu "leniwcowych inspiracji". Kilka z nich w połączeniu z wykrojem na sowę pozwoliły mi na stworzenie tego jegomościa. Po więcej szczegółów dotyczących kolejnych kroków podczas wykonywania go odsyłam do posta o sowie. 
[Click to enlarge / Kliknij, aby powiększyć] 
[Click to enlarge / Kliknij, aby powiększyć] 
For those who are interested - I've drawn the "pattern" of this sloth.
Dla zainteresowanych odrysowałam "wykrój" na leniwca.



     And I thought to myself that the sloth and owl could be a part of three-parts set... And That I know exactly where to put them... Soon I'll tell you this secret :)

    Pomyślałam sobie, że leniwiec i sowa mogą stanowić część trzyczęściowego zestawu... I że mam pomysł, gdzie ten zestaw umieścić... Wkrótce zdradzę tę tajemnicę :)

2 comments:

  1. Leniwiec jest rozkoszny! :-) Zadziwia mnie to w jak prosty sposób czasami można narysować zwierzątko, co bardzo korzystne jest do wykorzystania takich szablonów przy szyciu :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie! Mąż zażyczył sobie takiego na koszulce i właśnie jestem na etapie naszywania / fotografowania :) Niedługo to opiszę (o ile wyjdzie tak, jak bym sobie tego życzyła ;) )

      Delete