an owl made of felt / filcowa sowa


     Ladies and gentleman,  please meet my new pet. This is the felt Owl. She's the only child but I feel that this is going to change pretty soon (a felt Sloth is on its way :) )

     Panie i Panowie, poznajcie prosze moje nowe zwierzę domowe. Oto filcowa Sowa. Póki co jest jedynaczką, ale czuję, że to wkrótce się zmieni (filcowy Leniwiec jest już w drodze :) )
    
     I found the pattern [ here ] - many thanks to the author for uploading it! This is soooo great - there are three different owls - one with eyes closed, eyes open and with one eye closed and one open. They are sooooooooo seeet :)

     Wykrój sowy znalazłam [ tutaj ] - ogromne podziękowania dla autorki bloga za jego udostępnienie! Sowa jest prześliczna - na blogu są jej trzy wersje: z oczami zamkniętymi, otwartymi i jednym okiem zamkniętym a drugim otwartym. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia. :)
source / źródło: http://cincopuertas-kasia.blogspot.com/2013/01/szablon-sowy-wzor-do-wydrukowania.html
I printed four copies of the owl, that's how I could cut each part of it. 

     Wydrukowałam cztery kopie sowy, dzięki czemu mogłam dokładnie odwzorować każdą jej część. 
[Click to enlarge / Kliknij, aby powiększyć] 
     When I cut each part of the felt i used some glue to stick the parts together so it would be easierfor me to sew. 

    Po wycięciu elementów sowy z filcu skleiłam je, aby ułatwić sobie dalsze szycie. 
[Click to enlarge / Kliknij, aby powiększyć] 
     The plan was to use sewing machine. But as it turned out it was much easier to do it by hand - I only used sewing machine to sew two parts of an owl, but It wasn't essential... I love this owl. I want more. And more. AND MORE! :)

     Plan był taki, aby użyć maszyny do szycia Ale okazało się, że dużo łatwiej jest to zrobć ręcznie - maszyny użyłam tylko w dwóch miejscach, ale nie było to konieczne. Kocham tę sowę. I chcę więcej. I więcej. I WIĘCEJ! :)
[Click to enlarge / Kliknij, aby powiększyć] 
  
[Click to enlarge / Kliknij, aby powiększyć] 
[Click to enlarge / Kliknij, aby powiększyć] 
[Click to enlarge / Kliknij, aby powiększyć] 

3 comments:

  1. Prześliczna jest Twoja sówka :-) Dzięki za namiary na blog, tam jest więcej ślicznych szablonów :-)
    Filcu nie mam tutaj w Paragwaju(albo jeszcze go nie znalazłam ;-)), z jednej strony to dobrze, bo używanie go ze względu na mój prawie weganizm byłoby dla mnie trochę problematyczne ;D Ale z drugiej strony tak kusicie cudnościami z niego na blogach, że aż szkoda ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. O nie wiedziałam, że filc i weganizm się wykluczają - a dlaczego? Chodzi o zastosowanie wełny? A może poszukaj takiego syntetycznego (ja jestem prawie pewna, że ten sówkowy nie jest pochodzenia naturalnego - za tani był ;) ). A u nas dziś jak w Paragwaju (tzn. tak myślę) - termometr wskazuje 41 stopni (jest w półcieniu)... uffffff... :)

      Delete
    2. Dokładnie - filc jest z wełny. Ale wiesz masz rację - przecież w dzisiejszych czasach można znaleść wiele sztucznych odpowiedników, muszę pogooglować na ten temat ;D
      O to rzeczywiście jak u nas latem! :-) Ja Wam zazdroszczę i tęsknię już za gorącem ;-)

      Delete