A maxi dress inspired by Papavero / długa sukienka inspirowana wykrojem z Papavero


     It all astarted with [ this ] Papavero pattern. It was supposed to be a comfortable, short dress. But as I started sewing I realised, that I would have to adapt it to my "pregnancy appearence". Luckily I had some fabric left from making [ this ] skirt and I had an idea...

     Zaczęło się od [ tego ] wykroju z Papavero. To miała być wygodna, krótka sukieneczka. Ale im dłużej ją szyłam tym bardziej utwierdzałam się w przekonaniu, że bez zmian adaptujących ją do mojego "ciążowego wyglądu" się nie obejdzie. Na szczęście miałam trochę tkaniny, która została mi po produkcji [ tej ] spódnicy i pewien przebiegły plan...
[Click to enlarge / Kliknij, aby powiększyć]
Here are the changes which I made to this dress:
  • I removed the "water" from the back,
  • I folded the front bottom part of the dress (it had to be wider, so you need more fabric than it is said in the specifications of the pattern!),
  • I lenghtened the dress so it would become a maxi dress.
Oto zmiany, jakie wprowadziłam względem oryginału:
  • usunęłam "wodę" z pleców, 
  • przednią, dolną część sukienki zastąpiłam marszczeniem (potrzebne więc było więcej materiału, niż w opisie wykroju!)
  • przedłużyłam sukienkę doszywając tkaninę pozostałą z produkcji spódnicy.

Dear summer, I'm ready for you to come! :)

Drogie lato, jestem gotowa i czekam na Twoje przyjście! :)
[Click to enlarge / Kliknij, aby powiększyć]
[Click to enlarge / Kliknij, aby powiększyć]
[Click to enlarge / Kliknij, aby powiększyć]

2 comments:

  1. Bardzo ładnie!! Super się układa:) Jak nie trzymasz brzuszka to w ogóle go nie widać;) Sexi mama:D W ogóle proste fasony są najlepsze:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To tylko złudzenie, że go nie widać ;) Jak tak dalej pójdzie, będę miała przenośną tackę do stawiania chłodnych napojów :) Ale dziękuję za miłe słowa :* moja psyche jest w ciąży tym bardziej, im bardziej objawia się to na ciele... :)

      Delete