"Make a small pillowcase" campaign part 2 / akcja "uszyj Jasia" cz. 2



     I wrote about this campaign not more than 6 months ago [ here ]. Last week I was suprised to notice, that that this campaign grew more popular and that there are still pillowcases needed. 

     Pisałam o tej akcji około pół roku temu w [ tym ] poście. Byłam bardzo zaskoczona, kiedy okazało się, że trwa ona nadal, zyskała na popularności i zaangażowało się w nią więcej osób. A do tego - wciąż brakuje kolorowych podszewek w szpitalach i domach dziecka. 

     So shortly speaking - please support this campaign! If you can't sew - you can send me or organizers some appropriate fabrics and I / someone will make some pillow cases of it.

     Mówiąc krótko - jeśli możecie - wesprzyjcie akcję! Jeśli nie potraficie szyć - możecie przesłać pasujące materiały mi lub organizatorom i zostaną one przetworzone na poszewki. 
[Click to enlarge / Kliknij, aby powiększyć] 
     I've made eleven pillow cases this time. And I'm trying to organise more fabrics. If you feel like, you can find more information about this campaign [ here ] - this is a Polish blog. If you need any help with translation - please contact me. 

     Ja tym razem uszyłam 11 poszewek i wciąż szukam pasujących tkanin (bawełna z dziecięcymi nadrukami). Jeśli potrzebujecie więcej szczegółów znajdziecie je [ tutaj ] - to oficjalny blog akcji. 
[Click to enlarge / Kliknij, aby powiększyć] 

No comments:

Post a Comment