Monsters! Monsters everywhere! / Potwory! Potwory atakują!


     I love the Internet. And uncle Google. Those two have helped me to get the idea of what to sew as a "thank you" gift for all those people who bring me things for my baby.

     Kocham Internet. I wujka Google. Ta dwójka pomogła mi znaleźć inspirację na to, co mogę uszyć w ramach "dziękczynnych drobiazgów" dla osób, które przynoszą mi różnorakie rzeczy dla mojego dzidziusia. 


     I get many gifts from my friends who are Mums (mostly things which no longer fit their kids). Their children are usually from 1 to 4 years old, so I thought that little toys would be perfect for them. But as it turned out while sewing "cat pillows" it takes quite a lot of time to make one toy and I wanted to make lots of them... So I searched through the Internet and I found these:

     Dostaję wiele prezentów od koleżanek, które są mamami (w większości są to rzeczy po ich pociechach). Ich dzieci zazwyczaj są w wieku od 1 do 4 lat, więc pomyślałam, że w związku z tym małe zabawki będą czymś, co je zadowolą. Ale po doświadczeniu z "poduszkami kocimi" wiem, że uszycie takiej maskotki zajmuje baaardzo dużo czasu, a mi zależało na uszyciu wielu drobiazgów. Poszperałam więc w Internecie i trafiłam na takie cuda:


[ source / źródło: /http://kidindependent.com/2010/11/babua-handmade-softies/ ]
[Click to enlarge / Kliknij, aby powiększyć] 
     They inspired me to make monster-softies. Monsters are great, because they don't have to look like ANYTHING. They just have to be monstery :) And I guess mine are monstery enough, because (as I heard from Mums) the kids love them. Some of them took more than one, so they have "little monsters family". I have to sew more, but that's OK, because one can make them very fast and easily. 

     To właśnie one były inspiracją do zrobienia potwornych maskotek. Potwory są o tyle wdzięczne w szyciu, że nie muszą być podobne do NICZEGO. Wystarczy, że będą potworne :) I wychodzi na to, że moje spełniają ten warunek, ponieważ zgodnie z relacjami mam - dzieci je uwielbiają. Niektóre dzieci dostały więcej, niż jednego, dzięki czemu są posiadaczami "mini rodzin potworowych". Muszę uszyć jeszcze kilka(naście), ale nie przeraża mnie to, ponieważ szyje się je naprawdę szybko i przyjemnie. 


[Click to enlarge / Kliknij, aby powiększyć] 
     To produce them I used fleece, felt, colorful edging and filling taken out of the pillows wchich I bought online.  

     Do wykonania ich wykorzystałam polar, filc, kolorową lamówkę i wypełnienie wyjęte z poduszek, które kupiłam w tym celu on-line.

No comments:

Post a Comment