how to make a blouse from a dress / jak zrobić bluzkę z sukienki


     Buying on the Internet is risky. You see something, you think it's very pretty and not expensive and then you try it on and realize that you look um... worse than you expected :) even though the person who sold it to you looked great (photo on the left). That's exactly what happened to me and the beautiful sequin dress.

     Zakupy w Internecie są ryzykowne. Zobaczysz coś, spodoba Ci się, w dodatku nie jest drogie. Później to przymierzasz i okazuje się, że wyglądasz w tym hm... gorzej niż sądziłaś :) mimo, że osoba, która tą rzecz sprzedawała wyglądała w niej świetnie (zdjęcie po lewej stronie). Dokładnie taka historia przydarzyła się mi i pięknej sukience z cekinami.   
      
     Fortunatelly I had an Idea how to fix it. The dress had sequins on the front but it was plain on the back (pict. 1). I used only the back part which I cut off below the waist, cut in half and sewed to make it one piece (pict 2, 3). 
     At the end I sewed all the parts together. 

     Na szczęście miałam pomysł, jak ten stan rzeczy naprawić. Sukienka miała cekiny z przodu, ale z tyłu była gładka (rys. 1). Wykorzystałam tylko tylną, dolną część, którą odcięłam poniżej linii talii, przecięłam na dwie części wzdłuż a następnie zszyłam krótsze boki (rys. 2, 3).
     Na koniec zszyłam wszystkie części razem. 

[Click to enlarge / Kliknij, aby powiększyć]
And this is how you make a blouse from the dress... :)
W ten oto sposób sukienka stała się bluzką :)


No comments:

Post a Comment