Kamizelka z Burdy 9/2013 (mod. 142)


Jakiś czas temu kupiłam "futrzasty" materiał, od razu wiedząc, jakie będzie jego przeznaczenie. Kamizelka! Hania podczas zabawy kica, skacze, siada, biega, robi wszystko to, co robi standardowe dziecko w jej wieku - i nie ma czasu myśleć nad tak prozaiczną rzeczą jak dbanie o poczucie ciepła. W bluzie czasem jej za gorąco, kamizelka wydawała się idealnym rozwiązaniem. 



Ze sterty tkanin bawełnianych, które zgromadziłam przez lata, pozwoliłam jej wybrać materiał na podszewkę. I siadłam do pracy :)

zwracam uwagę na skarpetki ;)
To opatentowana metoda ich noszenia (każda inna jest zła ;) )

Zdjęcia "na modelce" kiepskie, bo chyliło się ku zachodowi i nie miałam ładnego oświetlenia - zawsze ubolewam nad jakością umieszczanych tu zdjęć, ale chyba na razie nie uda mi się tego poprawić mimo wielu postanowień :) Dodatkowo mała gada bez przerwy, więc zrobienie jej zdjęcia na którym nie ma dziwnej miny - graniczy z cudem (teraz wybrałam 4 z około 30, które jej zrobiłam :) ).



1 comment: