Dzianinowe spodenki z magazynu B*Trendy


     Ostatnio w ramach eksperymentu zakupiłam kilka magazynów z wykrojami dziecięcymi innych, niż osławione Ottobre: B*Trendy, Poppy, B*Inspired (Kupiłam je w sklepie LALABAJ i gorąco polecam ten sklep :) )

     Bardzo szybko nadarzyła się okazja, aby uszyć coś z jednego z tych magazynów - to już mój nałóg, żeby w ramach podziękowań za różne rzeczy szyć ubranka dla dzieci osób, którym dziękuję. Zazwyczaj spotyka się to z dużą radością i tak też było tym razem, bo obdarowany jest fanem piesków :)




     Wykrój na spodenki wzięłam z magazynu B*Trendy. Wszystko jest tu jasno i czytelnie opisane, trudniejsze elementy są rozrysowane na oddzielnej ilustracji wraz z instrukcją ich uszycia. 




      Rozmiarówka, wg. relacji koleżanki, jest OK (nie miałam jak zrobić zdjęcia na modelu, niestety :( ). Nie trzeba było wprowadzać żadnych poprawek na wykroju. Mam już na oku kolejne modele z tych gazet, które niebawem uszyję. 

  

2 comments:

  1. Fajnie wyszły, chyba też sobie kupię te magazyny:)

    ReplyDelete
  2. Bardzo ciekawie wyglądają te pieskie wstawki ;)

    ReplyDelete